К А Т А Л О Г

Новини

04.05.2017
29.12.2016
21.12.2016
09.06.2015

Вашій увазі пропонується унікальна і цікава інформація.

Для содержимого этой страницы требуется более новая версия Adobe Flash Player.

Получить проигрыватель Adobe Flash Player

консультації

  • Питання 1:

    Присутність сертифікатів якості.

    Відповідь:

    Не на всю продукцію. Сертифікати якості надаються на вимогу покупця на продукцію заводов-виробників, які такий документ надають: ЛКМЗ, ЛЗТД, РЛЗ, ЯРЗ, тощо.

  • Питання 2:

    Чи є знижки?

    Відповідь:

    Так. В залежності від доставки та обсягу купівлі. Індивідуальний підхід до наших партнерів і постійних покупців.

  • Питання 3:

    Які привілеї має зареєстрований користувач?

    Відповідь:

    1) Можливість перегляду залишків

    2) Регулярна розсилка прайс-листа на електронну пошту

    3) Перегляд товару зі своєю ціновою категорією

  • Питання 4:

    Чи можлива заміна бракованій продукції?

    Відповідь:

    Рекламації не приймаються і заміна запчастин не відбувається у випадках: - відсутність клейма фірми - порушення заводської пломби - присутність слідів розбирання вузлів і агрегатів - явних порушень кріплення або правил експлуатації - механічних пошкоджень. Заміна бракованій запчастині виробляється за наявності АКТА-РЕКЛАМАЦИІ, підписаного компетентною комісією.

  • Питання 5:

    Чи можлива доставка по Украінї

    Відповідь:

    Див. розділ "Доставка"

  • Питання 6:

    Чи має ваша продукція клеймо?

    Відповідь:

    Майже вся наша продукція має клеймо.

    Місто клейма уточнюйте у відповідального менеджера.

    Приклад клейма:

  • Питання 7:

    Графік роботи?

    Відповідь:

    З 8-30 до 17-30 окрім суботи і неділі, обід – плавний графік.

Питання*: