ГУР Т-150

ГУР Т-150

На даний момент, на ринку України існує безліч пропозицій по ГУР Т-150 за самими різними цінами. Але необхідно розумiти, що вартість будь-якого виробу напряму залежить від його якості: чим краще якість, тим вище ціна, це природно. Щоб прийняти рішення, який саме виріб придбати, в першу чергу необхідно знати і розуміти з чого складається ГУР.

Основні комплектуючі, з яких складаєтся ГУР Т-150:

  • Корпус ГУР
  • Якщо використовувати корпуса б/у, то у таких корпусів можуть бути наступні дефекти: тріщини, в результаті зварювання; знос посадочних місць, в результаті люфт комплектуючих і як наслідок підвищений знос; наявність бруду всередині корпусу, такий виріб не працюватиме стільки, скільки належить, бруд потрапить в гідравлічну систему і викличе підвищений знос всіх вузлів і агрегатів, що згубно позначиться на експлуатаційних властивостях транспортного засобу в цілому. Також фарбування корпусу може бути проведена на поверхню, позбавлену будь-якої попередньої обробки.

  • Штуцер (-а)
  • Тут просто, штуцери або є або немає, нові або б/у. Взагалі, по комплектації каталогу, штуцери на ГУР повинні бути. Якщо їх немає, то покупцеві необхідно додатково їх купувати, або використовувати б/у. Це неправильно. Штуцери повинні бути обов'язково.

  • Прокладки
  • Важлива і в той же час доступна за ціною деталь. На їх якість і наявність необхідно звертати особливу увагу, так як відсутність призводить до порушення герметичності всього виробу.

  • Черв'як i сектор 125.40.083
  • Изделие или новое, заводское, или б/у. Якщо встановити б/у, то це і люфт, і зниженний термін експлуатації, тощо. Як визначити цей недолiк? Більша частина сектору видна. Необхідно звернути увагу на шліцеві частину сектора, на яку надіта сошка. Як правило, при візуальному огляді, видно або знос шлицевой частини, або порушення геометрії самої шліцьовій частини, через що скручує зусилля сошки при роботі ГУР. Також, якщо розкрити кришку корпусу, можна побачити, з яким зносом зуби сектора і стан черв'яка. Звичайно, їх при реставрації наплавляют, але це відразу видно за однорідносттю відтінків поверхні металу, його кривизні.

  • Сошка рульового управлiння 151.40.216-1
  • Виріб або новий заводський, або б у. Б/у виріб можна відразу визначити по зносу шліцьової частини, що не завжди видно, або еліпсності отвору з іншого боку від посадкового місця на сектор. Також, як правило, присутні сліди механічної дії: вм'ятини, таке iнше. Елліпснiсть отвору витягується розсвердлюванням самого отвору, але тоді цей отвір стає більше необхідного діаметру.

  • Регулюючi шайби
  • Не вірно підібрані або не якіснi регулювальні шайби призведуть до швидкого виходу з ладу черв'як-сектора.

  • Клапан запірний 151.40.055
  • Лише реставрацiя. Дуже важливо звертати увагу на якість реставрації, тому що від правильності роботи цього клапану залежить правильність роботи всього ГУР. Також необхідно звертати увагу на такі бракувальні ознаки: у гайки 125.40.226 не рівномірно шплінтовочние отвори; сошка НЕ ​​напресована на сектор, або НЕ напресовується взагалі; рем комплект ГТВ не замінене, металовироби б / у і ін. Все це свідчить про те, що ГУР не відновлюється зовсім, а просто забарвлений. Значить що до установки і експлуатації не придатний.

Напишіть свій коментар